Stage op za 28 maart 2020

Beste dansers en danseressen

Zin in een gezellige middag waar dansplezier voorop staat?

Welkom voor een wereldreis doorheen dansen die van generatie tot generatie doorgegeven werden. Ze vonden hun oorsprong in verschillende landen (Bolivië, Roemenië, Schotland, Griekenland, Israël,…). Zo leren we een stukje de cultuur, sfeer en stijl van verschillende volkeren kennen. Het programma is afwisselend: traag, ingetogen, maar ook snel, pittig en vrolijk! Ook de opstelling varieert: van kring tot koppel, sliert,…De muziek wisselt van folkrock, tot zang en traditionele deuntjes.

Hopelijk tot dan(s), Veerle! Ik zet alvast mijn beste dansbeentje voor!

PS: If you can’t dance, you can at least do a happy hop!

Veerle Versavel leert ons de werelddansen aan. Veerle woont in Brugge en is een zeer enthousiaste en ervaren danslerares die al heel veel mensen leerde dansen. Met haar lieve stem en duidelijke aanwijzingen is het een koud kunstje om al die mooie dansen te leren. Ongeremd dansplezier staat bij haar voorop.

Een hele leuke zaterdag om nu al aan te stippen en te blokkeren in je agenda. Je wordt verwelkomd met koffie, thee, koekje en in de pauze verwend met koffie, thee en appeltaart van het huis. Na de stage kan je genieten van een heerlijke spaghetti en daarna kan je naar hartelust zwieren op de hele mooie muziek van Jowan Merckx en DuoPraet.

Laat niets tussen jou en onze stage en bal komen en trommel nu al je vrienden en vriendinnen op.

Ook van ons heel graag tot dan(s)
Patrick, Jasper, Julie, Veerle en Leen

13.30: onthaal met koffie en thee

14.00 - 18.00: werelddansen met Veerle Versavel. Prijs 20 euro.
Inbegrepen: water en in de pauze koffie, thee en appeltaart. Andere dranken aan onze gewone prijzen.

18.30: spaghetti: 7 euro

20.00: bal met Jowan Merckx

22.00: bal met DuO Praet

Het bal kost 7 euro maar wie de stage volgde, betaalt slechts 5 euro.

Het inschrijfformulier volgt nog.

Ol da Folk heeft al een stevige reputatie wat stages betreft. Zweedse dansen met Aurélie Giet, boureés met Michaëla Marginet, Bretoense dansen met Geert Stael, Vlaamse dansen met Johan Van Eenoo, dansen uit de Poitou en in 2017 nog een stage met Michel en Marie uit Normandië. Hoog tijd dus om ons weer aan een stage te wagen en dit keer slaan we onze dansvleugels uit en gaan we wereldwijd.