👷‍ Deze website loopt op haar laatste benen. In januari 2023 zal ze van het internet verdwijnen.👋
Ol Da Folk -  Bal met Nebel -  oldafolk

Bal met Nebel

Hoe dikwijls zou Thomas Hoste al niet op ons podium gestaan hebben? En altijd is het van dansen, dansen, dansen. Die draailier en zijn enthousiasme werken zeer aanstekelijk.

Op vrijdag 25 november komt hij terug naar Brugge met een nieuwe formatie: Nebel.

Nebel is het balfolk-trio dat bestaat uit Thomas Hoste (draailier), Puck Duits (doedelzak, viool) en Joris Alblas (cittern). Nebel is ontstaan uit een project waarbij Belgische en Nederlandse muzikanten elkaar uitnodigen samen ten bal te trekken. Ze hebben een liefde voor traditionele tunes; van oude manuscripten tot hedendaagse deuntjes. Nebels eigen sound komt niet alleen door hun instrumenten. Samen geven deze drie gedreven muzikanten een frisse toets aan de muziek. De naam Nebel verwijst uiteraard naar de twee Lage Landen. Maar misschien verwijst het ook wel naar de mist over het landschap waarin de tradities geworteld zijn.

Afterparty met Dj Nazdrovje

Onze eigenste Jasper is in de folkwereld ook bekend als Dj Nazdrovje. Hoog tijd dus om hem bij Ol da Folk achter zijn draaitafel aan het werk te zien.

Dj Nazdrovje draait folkrock, maar speciaal voor Ol Da Folk een krachtige set BalFolk. Verwacht je aan ‘t Smidje, Ik Hou Van U, Bourrée La Belle Inconnue, Echo 22 (Talisk), … Kortom de balfolk hits en Dj Nazdrovje favorieten.

Wanneer: vrijdag 25 november 2022

Waar: Zaal Patria, Kerklaan 37, 8310 Assebroek-Brugge

Initiatie om 20.00, bal om 21.00 met Nebel, afterparty om 23.00

Betalen aan de ingang: €8 ( cash graag )

Zaal Patria

Zaal Rustenhove bestaat niet meer. Daarom dansen we vanaf nu in zaal Patria.

Adres: Ontmoetingscentrum Patria, Kerklaan 37, 8310 Assebroek-Brugge.

Te bereiken via bus 1 vanaf Brugge station, 20 minuten.

Auto's kan je in de straat parkeren. Voor fietsen is er plaats achter het gebouw.

Onze ingang is niet via het café maar wel links naast het gebouw, via de bruine deur.

Een voorproefje

Thomas is van veel markten thuis en hij maakte dit promofilmpje zodat je ook in je huiskamer al even de benen kan uitslaan.